در ضیافت افطاری از آزادگان شهرستان خاتم تجلیل شد .


یزدفردا:به مناسبت سالروز بازگشت افتخارآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی سید ناصر امامی فرماندار، امام جمعه هرات ، سردار فرهنگ دوست رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با آزادگان و خانواده محترم آنان در مراسم افطاری دیدار نمودند.

در این دیدار سردار فرهنگ دوست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان و تبریك سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تصریح كرد شما آزادگان الگوهای صبر و پایداری هستید كه دلیرانه ، مقاوم و صبورانه دوران اسارت را پشت سر گذاشته و با تحمل رنجها و مشقتهای فراوان ، آزادانه و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتید و خاك جمهوری اسلامی ایران كه به خاطر حفظ آن مجاهدت نموده و اسیر شدید به قدوم شما مزین گردید و ما مسئولین هرگز نمی توانیم دین خود را نسبت به شما عزیزان ادا نمائیم و انشاءا... اجر و پاداش این مجاهدت را از خداوند متعال دریافت خواهید كرد .

وی در ادامه افزود شما آزادگان علیرغم فشارهای روحی و جسمی دشمنان هرگز از راهی كه به خاطر آن اسیر شدید نگذشتید و بسیاری از آزادگان به همین دلیل در زندانهای بعثیون عراقی به شهادت رسیدند كه این نشانه ایمان و عزم راسخ شما عزیزان است و انشاءا... كه جوانان بتوانند از شما آزادگان به عنوان الگو استفاده نموده و درس مردانگی ، آزادی ، صبر و پایداری را بیاموزند .

لازم به ذكر است در پایان مراسم با هدایایی از آزادگان سرافراز شهرستان تقدیر و تشكر به عمل آمد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا